02.02.2016
04.09.2024
09.10.2024
08.05.2023
11.09.2024
25.06.2020
01.10.2024
30.09.2024
06.12.2016
31.05.2023
23.11.2021
29.09.2017
18.09.2024
27.04.2022
28.02.2024
10.08.2023
07.10.2024
11.04.2023
27.09.2018
24.06.2022
14.04.2020
11.11.2015
14.09.2017
04.08.2022
05.12.2023
30.06.2020
03.09.2024
20.07.2022
13.08.2024
13.17.2022
18.05.2017
14.06.2024
03.10.2024
15.04.2014
01.08.2022
30.09.2024
25.08.2020
16.01.2024
03.10.2024
14.08.2023
14.08.2024
17.09.2024
20.09.2024
06.03.2024
08.08.2024
17.09.2024
03.06.2024
15.06.2015
31.05.2021
02.10.2024
28.02.2024
20.12.2018
10.10.2024
30.05.2023
28.12.2023
09.09.2024
02.06.2021
28.02.2024
04.09.2024
03.05.2022
01.06.2023
29.07.2021
01.06.2021
08.06.2021
03.03.2022
24.11.2021
17.05.2024
Компанія Comarch – глобальний розробник і постачальник ІT-систем для бізнесу, який забезпечує комплексне обслуговування клієнтів, оптимізацію операційної діяльності і бізнес-процесів. Основною перевагою нашої компанії є глибокі знання у різних сферах, які ми передаємо нашим клієнтам у вигляді інтегрованих інформаційних систем.
Comarch пропонує послуги для основних секторів економіки: телекомунікації, фінансів, фармацевтики, паливної промисловості, торгівлі, а також для малих і середніх підприємств.. Серед ІТ-рішень, які пропонує Comarch – ERP і финансово-бухгалтерські системи, програми лояльності, системи класу Business Intelligence і CRM, системи підтримки продажу і електронного документообміну та багато інших.
На сьогодні Comarch є провідною ІТ-компанією в Центральній та Східній Європі, а також лідером серед провайдерів EDI-послуг в Польщі.
Сьогодні існує велика кількість визначень поняття EDI (англ. Electronic Data Interchange), як у вузькому, так і в більш широкому значенні. Основною ідеєю Електронного Обміну Даними є обмін торговими і фінансовими документами між бізнес-партнерами в електронному вигляді за допомогою комунікаційного програмного забезпечення і комунікаційної мережі.
Основна мета використання EDI-технології – це швидкий, безпечний і належний обмін відповідними даними, а також зменшення впливу людського фактору на процес обробки документів, що в свою чергу, позитивно впливає на якість інформації.
Такий підхід до обміну даними дозволяє значно оптимізувати документообіг та бізнес-процеси компанії.
Основною перевагою використання технології EDI є можливість швидкої і безпомилкової передачі документів між торгівельними партнерами, що таким чином покращує робочі процеси в компанії. Окрім цього, оптимізація документообігу безпосередньо впливає на підвищення ефективності роботи інших відділів компанії (наприклад, логістики, бухгалтерії). Серед переваг, які приносить впровадження проекту EDI, варто зазначити:
Автоматизацію документообігу:
Автоматизацію створення документів у відповідь:
Оптимізацію логістики:
Оптимізацію запасів:
Покращення співробітництва з бізнес-партнерами:
Провайдер EDI-послуг забезпечує всі необхідні інструменти для обміну електронними документами між партнерами і, звичайно, повністю забезпечує інфраструктуру необхідну для обробки електронних документів. Провайдер контролює весь процес трансмісії і обробки документів, відстежує статуси електронних документів (відправлений, отриманий, прочитаний тощо), і при необхідності інформує про певні події. Завдання провайдера полягає в тому, щоб забезпечити коректну і своєчасну доставку електронних документів від одного партнера до іншого. Провайдер гарантує безпеку, конфіденційність та цілісність інформації.
Звичайно, можна виступити в ролі постачальника послуг і спробувати організувати EDI з нуля: створити систему для прийому, обробки, перевірки даних і передачі електронних документів; забезпечити безперервний моніторинг та контроль функціонування системи; створити механізми роботи з кожним із Ваших бізнес-партнерів (Вам буде потрібно врахувати, що кожен з партнерів буде працювати з різними форматами повідомлень, з різними типами документів, через різні канали зв'язку). Для всього перерахованого потрібна допомога не лише цілого відділу фахівців з інформаційних технологій, але і наявність інфраструктури для забезпечення безперервної роботи системи. Однак, зазвичай, такі потужні фінансові, трудові та інші витрати не зможуть окупитися.
Все це на професійному рівні забезпечує провайдер EDI-послуг – міжнародна компанія Comarch. Користуючись нашими послугами Ви зможете обмінюватись необхідними електронними документами з будь-яким із Ваших партнерів, зосередившись на власному бізнесі, і бути впевненими в якості і досвіді вибраного провайдера EDI.
Сьогодні у світі використовують величезну кількість різних типів електронних документів. До того ж існують спеціальні організації, які, для покращення взаємодії між партнерами, провели стандартизацію найбільш поширених типів документів. Однією з таких організацій є EANCOM, – вона визначила стандарти для близько 50 різних типів документів.
Найбільш розповсюджені типи електронних документів:
Жорстких законодавчих вимог щодо обов'язкового використання електронного документообігу немає. Але сьогодні електронний документообіг вже далеко не новинка, – це невід'ємна частина успішного бізнесу і одна з конкурентних переваг не тільки у великому, а й малому і середньому бізнесі. Багато великих гравців ринку заявляють про EDI, як про єдиний спосіб роботи зі своїми партнерами, що покращує і спрощує взаємини з ними.
Глобальний ідентифікаційний номер GLN – це міжнародний код, який використовують в системах електронного обміну даними та електронній комерції. GLN був введений в дію стандартом асоціації EAN International (General EAN/UCC Specifications). GLN – це 13-значний цифровий код (номер), призначений для точного і короткого позначення (або ідентифікації) юридичних осіб, функціональних підрозділів і фізичних об`єктів. GLN використовують в:
Ідентифікаційний номер GLN забезпечує унікальну ідентифікацію всіх учасників електронного документообігу. GLN-номер необхідний для гарантії правильного руху електронних документів та товарів між торговими партнерами, що залучені до електронного документообігу (EDI). Використання GLN-номера є обов`язковою умовою для користувачів EDI.
Для присвоєння GLN-номера необхідно звернутись в асоціацію GS1 і виконати наступні дії:
Вся процедура триває близько двох тижнів.
Координати:
04053, м. Київ, вул. Артема, 26
Телефон: (044)482-05-21, 569-32-81
Факс: (044)482-05-15, 569-32-79
e-mail: info@gs1ua.org
http://www.gs1ua.org/uk.csp
Ви також можете звернутись у Службу Технічної Підтримки Comarch EDI, щоби отримати всю необхідну інформацію з цього приводу.
Щоб отримати GLN-номер за посередництвом компанії Comarch необхідно:
Документи необхідно надсилати за адресою:
01133, Київ,
вул.Кутузова 18/7,
ТОВ "Комарх".
Comarch EDI – це універсальна платформа для електронного обміну комерційними документами (працює на базі технології EDI − Electronic Data Interchange). Це єдине середовище для передачі і опрацювання електронних комерційних документів для всіх бізнес-партнерів. Платформа розроблена компанією Comarch відповідно до вимог ECR.
Переваги:
Інфраструктура Comarch EDI розміщена в спеціалізованому ЦОД (Comarch Data Center), що гарантує надійність, безпеку та безперервність роботи всіх систем.
Можна виокремити 2 основних способи підключення до платформи Comarch EDI:
I. Веб-застосунок
Comarch EDI Web – застосунок для роботи з електронними документами за допомогою Web-браузера (отримання, створення документів у відповідь на основі отриманих, відправка та інше). Єдина вимога – це комп`ютер PC з доступом до Інтернету. Оптимальне рішення для невеликої кількості документів.
Можливості Comarch EDI Web:
II. Інтеграційне з`єднання
Підключення за допомогою інтеграційного з`єднання дозволяє працювати з документами в обліковій системі і разом з тим повністю автоматизувати електронний документообіг, підлаштувати систему під необхідний формат і користуватись звичним способом передачі даних (знайомим Вам транспортним протоколом).
В рамках інтеграційного з`єднання Ви можете вибрати:
У випадку вибору інтеграційного з`єднання компанія Comarch може надати ПО для автоматичного обміну даними – Comarch EDI Connector.
Comarch EDI Connector – програмне забезпечення, яке дозволяє автоматично обмінюватись електронними документами у встановленому форматі між інтерфейсом внутрішньої системи Клієнта і Платформою COMARCH EDI. Кожен користувач ПЗ отримує документацію, де містяться специфікації файлів та інструкція з встановлення ПЗ. Зручно використовувати в роботі з середньою кількістю документів.
Можливості Comarch EDI Connector:
- автоматичне отримання і надсилання документів за визначеним графіком;
- безпеку трансмісії гарантує використання протоколу SSL, а також 128-бітного шифрування
- зручний в роботі з середньою кількістю документів;
- доступ до веб-застосунку Comarch EDI Web
Під час вибору способу підключення необхідно керуватися мірою інформатизації підприємства і використанням електронного документообігу в розвитку компанії. Допомогти в підборі найбільш оптимального способу підключення до Платформи Comarch EDI Вам допоможуть відповіді на такі запитання:
Залежно від відповідей на ці запитання ми можемо запропонувати Вам кілька способів підключення до платформи Comarch EDI:
Comarch EDI Web – веб-застосунок для роботи з електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:
Інтеграційне з'єднання з використанням Comarch EDI Connector (протокол HTTPS) – ПЗ для автоматичного обміну електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:
Інтеграційне з'єднання за допомогою інших протоколів, - FTP, FTP/VPN, AS2 – цей спосіб підключення для автоматичного обміну електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:
Впровадження EDI за допомогою інтеграції потребує дещо більше часу і зусиль, ніж підключення через веб-застосунки, проте, інтеграція – це чудова можливість максимально використовувати переваги EDI-технології працюючи з документами у Вашій обліковій системі.
Для здійснення інтеграції з EDI необхідно:
Для того, щоб підключитись до платформи COMARCH EDI Вам необхідно:
Участь IT-спеціалістів при впровадженні електронного обміну документами залежить від Ваших вимог до підключення.
В разі підключення через веб-застосунок Comarch EDI Web немає необхідності втручання IT-спеціалістів.
Якщо Ви хочете інтегрувати Вашу облікову систему так, щоб документи завантажувалися і вивантажувалися автоматично, то Вам неодмінно знадобиться допомога IT-спеціалістів.
Рівень зайнятості IT-спеціалістів залежатиме від виду облікової системи, яку використовують у Вашій компанії. Якщо Ви користуєтеся системою 1С, ми можемо запропонувати додатковий модуль до 1С, який дозволить завантажувати і вивантажувати необхідні електронні документи.
Вартість підключення Ви можете знайти в нашій комерційній пропозиції або уточнити у консультанта Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресою edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142.
Час підключення до EDI залежить від кількості партнерів, з якими Ви хочете обмінюватись електронним документами, а також від вибраного способу підключення. Найшвидшим способом підключення є підключення через веб-застосунок Comarch EDI Web. Якщо в торгівельній мережі внесена відповідна інформація щодо переходу постачальника на EDI, то таке підключення може бути здійснене протягом 1-2 робочих днів. Якщо Ви виберете більш автоматизований спосіб підключення до EDI, то варто розраховувати на довший термін, наприклад, підключення через Comarch EDI Connector в середньому займає близько 5 робочих днів, оскільки тут необхідна участь IT-спеціаліста. Якщо в процесі підключення до EDI виникають запитання, слід звернутися до консультантів Служби Технічної Підтримки Comarch EDI.
Ви можете скористатись функцією відновлення пароля ‘Забули пароль?’ або звернутись до консультанта Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресою edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142
Актуалізація каталогу товарів у веб-застосунку COMARCH EDI здійснюється за допомогою закладки «Новий документ». У закладці «Новий документ» необхідно вибрати відповідні параметри: Одержувач, Тип документу, Взаємозв'язок. Після вибору елементу в одному із списків з'являться лише доступні для цього взаємозв'язку документи. Після вибору потрібного взаємозв'язку будуть розблоковані кнопки Створити документ і Відправити документ, як вкладений файл. Залежно від вибору опції Ви зможете створити новий документ, використовуючи спеціальний шаблон, або завантажити документ з готового файлу. Під час актуалізації поточного каталогу товарів, в процесі створення нового документу, за основу Вам буде запропоновано попередній каталог продуктів, який надалі Ви можете змінити.
У додатковій частині панелі фільтрації можна визначати і керувати збереженими фільтрами та наборами стовпців. При виборі опції «Управління фільтром» і «Управління стовпцями» з'являється нове вікно, в якому можна змінювати налаштування фільтрів пошуку і стовпців в таблиці з документами.
За допомогою панелі Управління фільтрами є можливість:
Після вибору потрібних критеріїв в частині «Пошук» в панелі фільтрації, і власне пошуку, можна зберегти їх як готовий фільтр, записавши в частині «Додатково» назву нового фільтру і позначивши, чи буде цей фільтр типовим.
За допомогою опції Керувати стовпцями є можливість:
Найкращим способом переконатися в перевагах платформи COMARCH EDI – підключитися в тестовому режимі, тобто паралельно з традиційним документообігом обмінюватися ще й електронними тестовими документами. У такому режимі Ви все ще отримуватимете документи альтернативним способом (електронна пошта, факс), але разом з тим зможете ознайомитися з можливостями EDI. Робота в тестовому режимі абсолютно безкоштовна. Залежно від вимог Вашого партнера щодо переходу в робочий режим, тривалість тестового періоду може складати цілий місяць.
У закладці «Налаштування» необхідно вибрати опцію «Інформація про партнера», а далі «Дані користувача» – тут можна переглянути і змінити дані Вашої компанії. Для зміни даних потрібно натискувати кнопку «Редагувати» внизу справа. Під таблицею з інформацією про компанію з'явиться форма, в якій можна буде ввести зміни для кожного поля. Виняток становить поле з номером ILN/GLN – його не можна змінити. Для деяких полів існує механізм перевірки коректності даних:
Для підтвердження змін потрібно натискувати на кнопку «Зберегти» зміни. Якщо хочете очистити всі поля, скористайтеся опцією «Видалити». Якщо не хочете підтверджувати зміни – натискайте на кнопку «Відмінити».
Пам'ятайте, ці дані повинні бути ідентичні даним в системі торгівельної мережі. Інакше, документи не будуть правильно опрацьовані.
Для того, щоб підключити до платформи COMARCH EDI нову юридичну особу Вам необхідно:
Якщо Вам не вдалося знайти відповідь на своє запитання серед поданої вище інформації, будь ласка, звертайтесь до Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресю edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142 – ми будемо раді відповісти на всі Ваші запитання і надати всю необхідну інформацію.
Заздалегідь дякуємо і сподіваємося на довгострокову і плідну співпрацю.