КАТАЛОГИ ЛОКАЛІЗАЦІЇ

FAQ: Питання – відповідь

  • 1
    Що таке COMARCH?

    Компанія Comarch – глобальний розробник і постачальник  ІT-систем для бізнесу, який забезпечує комплексне обслуговування клієнтів, оптимізацію операційної діяльності і бізнес-процесів.  Основною перевагою нашої компанії є глибокі знання у різних сферах, які ми передаємо нашим клієнтам у вигляді інтегрованих інформаційних систем.

    Comarch пропонує послуги для основних секторів економіки: телекомунікації, фінансів, фармацевтики, паливної промисловості, торгівлі, а також для малих і середніх підприємств.. Серед ІТ-рішень, які пропонує Comarch – ERP і финансово-бухгалтерські системи, програми лояльності, системи класу Business Intelligence і  CRM, системи підтримки продажу і електронного документообміну та багато інших.

    На сьогодні Comarch є провідною ІТ-компанією в Центральній та Східній Європі, а також лідером серед провайдерів EDI-послуг в Польщі.

  • 2
    Що таке електронний обмін даними (EDI)?

    Сьогодні існує велика кількість визначень поняття EDI (англ. Electronic Data Interchange), як у вузькому, так і в більш широкому значенні. Основною ідеєю Електронного Обміну Даними є обмін торговими і фінансовими документами між бізнес-партнерами в електронному вигляді за допомогою комунікаційного програмного забезпечення і комунікаційної мережі.

    Основна мета використання EDI-технології – це швидкий, безпечний і належний обмін відповідними даними, а також зменшення впливу людського фактору на процес обробки документів, що в свою чергу, позитивно впливає на якість інформації.

    Такий підхід до обміну даними дозволяє значно оптимізувати документообіг та бізнес-процеси компанії.

  • 3
    Які переваги принесе впровадження електронного документообігу (EDI)?

    Основною перевагою використання технології EDI є можливість швидкої і безпомилкової передачі документів між торгівельними партнерами, що таким чином покращує робочі процеси в компанії. Окрім цього,  оптимізація документообігу безпосередньо впливає на підвищення ефективності роботи інших відділів компанії (наприклад, логістики, бухгалтерії). Серед переваг, які приносить впровадження проекту EDI, варто зазначити:

    Автоматизацію документообігу:

    • збільшення автоматизації опрацювання документів;
    • ліквідацію ручної роботи;
    • Максимальне зменшення кількості помилок в документах;
    • Правильно оформлені документи;
    • Заощадження часу, витраченого на пошук і виправлення помилок;

    Автоматизацію створення документів у відповідь:

    • наприклад, відповідь на замовлення на основі замовлення, рахунок-фактура на основі акту про   прийом товарів;
    • оптимізацію роботи, заощадженння часу;

    Оптимізацію логістики: 

    • швидка передача документів;
    • значне зменшення помилкових документів; 
    • оптимальне планування постачань;

    Оптимізацію запасів: 

    • швидке отримання достовірної інформації від партнерів;

    Покращення співробітництва з бізнес-партнерами: 

    • швидкий і безпечний обмін інформацією; 
    • миттєва реакція на потреби іншої сторони; 
    • можливість подальшого розвитку проекту.
  • 4
    Яка роль EDI-провайдера?

    Провайдер EDI-послуг забезпечує всі необхідні інструменти для обміну електронними документами між партнерами і, звичайно, повністю забезпечує інфраструктуру необхідну для обробки електронних документів. Провайдер контролює весь процес трансмісії і обробки документів, відстежує статуси електронних документів (відправлений, отриманий, прочитаний тощо), і при необхідності інформує про певні події. Завдання провайдера полягає в тому, щоб забезпечити коректну і своєчасну доставку електронних документів від одного партнера до іншого. Провайдер гарантує безпеку, конфіденційність та цілісність інформації.

  • 5
    Чи можливо самому, без провайдера, створити та впровадити EDI?

    Звичайно, можна виступити в ролі постачальника послуг і спробувати організувати EDI з нуля: створити систему для прийому, обробки, перевірки даних і передачі електронних документів; забезпечити безперервний моніторинг та контроль функціонування системи; створити механізми роботи з кожним із Ваших бізнес-партнерів (Вам буде потрібно врахувати, що кожен з партнерів буде працювати з різними форматами повідомлень, з різними типами документів, через різні канали зв'язку). Для всього перерахованого потрібна допомога не лише цілого відділу фахівців з інформаційних технологій, але і наявність інфраструктури для забезпечення безперервної роботи системи. Однак, зазвичай, такі потужні фінансові, трудові та інші витрати не зможуть окупитися.

    Все це на професійному рівні забезпечує провайдер EDI-послуг – міжнародна компанія Comarch. Користуючись нашими послугами Ви зможете обмінюватись необхідними електронними документами з будь-яким із Ваших партнерів,  зосередившись на власному бізнесі, і бути впевненими в якості і досвіді вибраного провайдера EDI.

  • 6
    Які типи документів використовують в електронному документообігу?

    Сьогодні у світі використовують величезну кількість різних типів електронних документів. До того ж існують спеціальні організації, які, для покращення взаємодії між партнерами, провели стандартизацію найбільш поширених типів документів. Однією з таких організацій є EANCOM, – вона визначила стандарти для близько 50 різних типів документів.

    Найбільш розповсюджені типи електронних документів:

    • PRICAT – Каталог товаров
      Електронне повідомлення, що містить повний або частковий перелік товарів і їх детальний опис.
    • ORDERS – Замовлення
      Замовлення на постачання – електронне повідомлення, яке замовник передає постачальнику; воно містить перелік замовлених товарів (послуг), їх кількість, ціни, дати і адреси доставки.
    • ORDRSP – Відповідь на замовлення/підтвердження замовлення
      Електронне повідомлення, за допомогою якого постачальник підтверджує або не підтверджує постачання тієї чи іншої товарної позиції.
    • DESADV – Повідомлення про відвантаження
      Електронне повідомлення, яке містить точні дані про вміст партії продукції, що відправляється; електронний документ передають торгівельному партнерові одночасно з вантажем або до його фактичної відправки. 
    • RECADV – Повідомлення про прийом
      Електронне повідомлення про прийняту продукцію, яке може бути автоматично сформоване на підставі приймання товару.
    • DELNOT – Накладна
      Накладна, аналог «паперового» документу  Торг-12. Електронні накладні оперативно надають інформацію бізнес-партнерам про відвантажену продукцію.
    • RETANN  - Повідомлення про повернення
      Повідомлення, яке відправляє торгівельна мережа в разі повернення товару з будь-яких причин.
    • INSDES – Інструкція пакування
      Електронне повідомлення, яке містить детальну інформацію про параметри поставки: точки, кількість товару, дата тощо.
    • INVOIC  - Рахунок-фактура
      Електронний рахунок на оплату відправляє постачальник товарів або послуг для остаточного узгодження цін. Цей тип електронного повідомлення містить реквізити бізнес-партнерів, номери і дати  замовлення, а також найменування товару, його ціну, загальну суму без і з ПДВ та ін.
    • COMDIS  - Комерційна дискусія
      Електронне повідомлення, яке використовується у випадку, якщо в присланому постачальником товарі або послуг документі «Рахунок» (INVOIC) допущені помилки, наприклад, помилково вказана ставка ПДВ, ціна товару тощо.
    • COACSU - Акт звірки взаєморозрахунків
      Акт звірки взаєморозрахунків між бухгалтеріями бізнес партнерів, а також між бухгалтеріями торгівельної мережі і постачальників.
    • NVRPT -  Звіт про інвентаризацію
      Електронне повідомлення-звіт, який містить інформацію про залишки певного товару в даному магазині, на даному складі. Цей документ дозволяє контролювати стан складу і відстежувати рух товару усередині компанії і на складах.
    • SLSRPT – Звіт про продаж
      Електронне повідомлення-звіт, яке містить інформацію про продаж товару в певній торговій точці. Використання цього типу повідомлення дозволяє відстежувати рівень реалізації товару, контролювати товарний запас, передати можливість планування постачань постачальникові товару (VMI), своєчасно оптимізувати асортимент.
    • PARTIN – Інформація про учасника
    • Електронне повідомлення, що містить детальну інформацію про Вашого бізнес-партнера, а це: індивідуальний ідентифікаційний номер, фізична і юридичну адреси, ОКПО, ІНН, КПП, телефонні номери, прізвище керівника, інформацію про ліцензії та багато іншого.
  • 7
    Чи обов`язковий електронний документообіг?

    Жорстких законодавчих вимог щодо обов'язкового використання електронного документообігу немає. Але сьогодні електронний документообіг вже далеко не новинка, – це невід'ємна частина успішного бізнесу і одна з конкурентних переваг не тільки у великому, а й малому і середньому бізнесі. Багато великих гравців ринку заявляють про EDI, як про єдиний спосіб роботи зі своїми партнерами, що покращує і спрощує взаємини з ними.

  • 8
    Що таке GLN?

    Глобальний ідентифікаційний номер GLN – це міжнародний код, який використовують в системах електронного обміну даними та електронній комерції. GLN був введений в дію стандартом асоціації EAN International (General EAN/UCC Specifications). GLN – це 13-значний цифровий код (номер), призначений для точного і короткого позначення (або ідентифікації) юридичних осіб, функціональних підрозділів і фізичних об`єктів. GLN використовують в:

    • електронному обміні даними (Electronic Data Interchange) для позначення відправника і отримувача електронних повідомлень, а також для інших сторін, які беруть участь в комерційній транзакції: покупця, продавця, перевізника та ін.;
    • в логістичних транспортних операціях для позначення фізичних об`єктів і адресатів. Наприклад, за допомогою GLN можна заповнити поле етикетки “Відвантажити (доставити) до”;
    • в сфері штрихового кодування GLN незамінний при використанні символіки EAN-128 разом зі стандартними ідентифікаторами застосування – Application Identifiers (AI);
    • в електронній комерції.
    • Номера GLN видають тільки членам асоціації EAN Україна, що підтверджує відповідне свідоцтво з одночасним внесенням інформації про підприємство в базу даних Асоціації.
  • 9
    Для чого потрібен GLN-номер?

    Ідентифікаційний номер GLN забезпечує унікальну ідентифікацію всіх учасників електронного документообігу. GLN-номер необхідний для гарантії правильного руху електронних документів та товарів між торговими партнерами, що залучені до електронного документообігу (EDI). Використання GLN-номера є обов`язковою умовою для користувачів EDI.

  • 10
    Як отримати GLN-номер?

    Для присвоєння GLN-номера необхідно звернутись в асоціацію GS1 і виконати наступні дії:

    • Звернутись в EAN Україна з проханням присвоїти Вашій фірмі номер GLN.
    • Подати заяву і підписати договір з EAN Україна.

    Вся процедура триває близько двох тижнів.

     

    Координати:

    04053, м. Київ, вул. Артема, 26

    Телефон: (044)482-05-21, 569-32-81

    Факс: (044)482-05-15, 569-32-79

    e-mail: info@gs1ua.org

    http://www.gs1ua.org/uk.csp

    Ви також можете звернутись у Службу Технічної Підтримки Comarch EDI, щоби отримати всю необхідну інформацію з цього приводу.

  • 11
    Як отримати GLN-номер за посередництвом Comarch?

    Щоб отримати GLN-номер за посередництвом компанії Comarch необхідно:

    • Укласти угоду про асоційоване членство в Асоціація Товарної Нумерації України"ДжіЕс1 Україна" і участь всесвітній системі товарної нумерації GS1.
    • Подати реєстраційну картку учасника (за посиланням картка і правила заповнення).
    • Укласти типову додаткову угоду до договору щодо оплати внесків асоційованим членом Асоціації для фізичних осіб-підприємців чи юридичних осіб відповідно.
    • Разом з цими документами надіслати нам установчі документи підприємства, а також фінансовий звіт (Форма 2) за минулий рік; для пдприємств, які працюють менше одного року - звіт за фактичний період роботи.

    Документи необхідно надсилати за адресою:

    01133, Київ,

    вул.Кутузова 18/7, 

    ТОВ "Комарх".

    • Після підписання нами угоди сплатити членські внески, що передбачені додатковою угодою.
  • 12
    Що таке платформа COMARCH EDI і які її переваги?

    Comarch EDI – це універсальна платформа для електронного обміну комерційними документами (працює на базі технології  EDI − Electronic Data Interchange). Це єдине середовище для передачі і опрацювання електронних комерційних документів для всіх бізнес-партнерів. Платформа розроблена компанією Comarch відповідно до вимог ECR.

    Переваги:

    • Гнучкість і різносторонність послуг, які побудовані на платформі Comarch EDI;
    • Різні масштаби впровадження, від малих і середніх підприємств до великих компаній;
    • Звучні способи підключення, що відповідають будь-яким потребам і можливостям;
    • Різні напрямки розвитку проектів (збільшення партнерів, нові типи документів, додаткові модулі);
    • Можливість впровадження в різні галузі (торговые мережі, виробники, логістичні оператори);
    • Платформу використовують для реалізації міжнародних проектів EDI.
  • 13
    Наскільки безпечна платформа COMARCH EDI?

    Інфраструктура Comarch EDI розміщена в спеціалізованому ЦОД (Comarch Data Center), що гарантує надійність, безпеку та безперервність роботи всіх систем.

    • Сучасні та потужні UPS і електрогенератори забезпечують безперервність електропостачання в Comarch Data Center;
    • Постійний моніторинг роботи системи живлення в режимі 24 години, 7 днів на тиждень; функціонує система сповіщення і різні сигнальні механізми;
    • У центрі обробки відбувається безперевний моніторинг роботи комп'ютерного обладнання та мереж. Гарантоване оперативне виявлення спроб несанкціонованого проникнення в систему;
    • Спеціалізовані засоби програмного забезпечення та апаратні компоненти, а також команда кваліфікованих спеціалістів з безпеки відповідають за збереження даних;
    • Постійна охорона приміщення.
  • 14
    Які способи підключення до платформи COMARCH EDI?

    Можна виокремити 2 основних способи підключення до платформи Comarch EDI:

    I. Веб-застосунок

    Comarch EDI Web – застосунок для роботи з електронними документами за допомогою  Web-браузера (отримання, створення документів у відповідь на основі отриманих, відправка та інше). Єдина вимога – це комп`ютер PC з доступом до Інтернету. Оптимальне рішення для невеликої кількості документів.

    Можливості Comarch EDI Web:

    1. Швидке підключення і простий доступ до застосунку;
    2. Індивідуальний акаунт для кожного користувача;
    3. Підключення не потребує участі IT-відділу;
    4. Безпека трансмісії даних: логін та пароль, шифрування 128-бітним ключем, протокол SSL;
    5. Інформування про надходження нових документів за допомогою повідомлення на вказану адресу електронної пошти;
    6. Швидкий пошук і перегляд документів в читабельній формі;
    7. Можливість роздрукувати документ;
    8. Можливість зберегти документ на комп`ютер у вигляді файлу XML, PDF, EXCEL;
    9. Контроль статусу обробки відправлених документів.

     II. Інтеграційне з`єднання

    Підключення за допомогою інтеграційного з`єднання дозволяє працювати з документами в обліковій системі і разом з тим повністю автоматизувати електронний документообіг, підлаштувати систему під необхідний формат і користуватись звичним способом передачі даних (знайомим Вам транспортним протоколом).

    В рамках інтеграційного з`єднання Ви можете вибрати:

    • будь-який формат електронних повідомлень:
    1. XML,
    2. EDIFACT,
    3. Flat File,
    4. IDOC
    5. Інший;
    • підключитися за допомогою необхідного транспортного протоколу:
    1. HTTPS – Веб-служба,
    2. FTP,
    3. FTP/VPN,
    4. AS2,
    5. Інший.

    У випадку вибору інтеграційного з`єднання компанія Comarch може надати ПО для автоматичного обміну даними – Comarch EDI Connector.

    Comarch EDI Connector – програмне забезпечення, яке дозволяє автоматично обмінюватись електронними документами у встановленому форматі між інтерфейсом внутрішньої системи Клієнта і Платформою  COMARCH EDI. Кожен користувач ПЗ отримує документацію, де містяться специфікації файлів та інструкція з встановлення ПЗ. Зручно використовувати в роботі з середньою кількістю документів.

    Можливості Comarch EDI Connector:

    • Просто встановити і настроїти
    • Робота з документами у звичному режимі, завдяки інтеграції між обліковою системою клієнта (ERP) і платформою Comarch EDI:

          - автоматичне отримання і надсилання документів за визначеним графіком; 

          - безпеку трансмісії гарантує використання протоколу SSL, а також 128-бітного шифрування

    • Можливість ручної відправки і прийому електронних документів: 

          - зручний в роботі з середньою кількістю документів; 

          - доступ до веб-застосунку Comarch EDI Web

  • 15
    Як найкраще підібрати спосіб підключення до COMARCH EDI?

    Під час вибору способу підключення необхідно керуватися мірою інформатизації підприємства і використанням електронного документообігу в розвитку компанії. Допомогти в підборі найбільш оптимального способу підключення до Платформи Comarch EDI Вам допоможуть відповіді на такі запитання:

    1. Яким способом ми хочемо працювати з документами (через веб-браузер, в обліковій системі)?
    2. Якою кількістю документів (щомісячно) ми обмінюємося з партнерами?
    3. Чи є можливість залучити фахівця з IT?

    Залежно від відповідей на ці запитання ми можемо запропонувати Вам кілька способів підключення до платформи Comarch EDI:

    Comarch EDI Web – веб-застосунок для роботи з електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:

     

    1. Нам достатньо переглядати отримані документи у веб-застосунку і відправляти документи у відповідь;
    2. Щомісячно ми обмінюємося зі своїми партнерами невеликою кількістю документів;
    3. У нас немає можливості залучити фахівця з IT.

     

    Інтеграційне з'єднання з використанням Comarch EDI Connector (протокол HTTPS) – ПЗ для автоматичного обміну електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:

     

    1. Ми, як раніше, хочемо працювати з документами в нашій обліковій системі, а платформа повинна забезпечувати автоматичний обмін документами;
    2. Щомісячно ми обмінюємося зі своїми партнерами невеликою/середньою кількістю документів;
    3. У нас є можливості залучити IT-фахівця для одноразової установки ПЗ.

     

    Інтеграційне з'єднання за допомогою інших протоколів, - FTP, FTP/VPN, AS2 – цей спосіб підключення для автоматичного обміну електронними документами підійде у випадку, якщо відповіді на запитання були такими:

    1. Ми як раніше хочемо працювати з документами в нашій обліковій системі, а платформа повинна забезпечувати автоматичний обмін документами.
    2. Ми обмінюємося зі своїми партнерами великою кількістю документів;
    3. У нас є можливості залучити IT-фахівця для налаштування інтеграційного з'єднання з платформою Comarch EDI.
  • 16
    Як здійснюється інтеграція з EDI?

    Впровадження EDI за допомогою інтеграції потребує дещо більше часу і зусиль, ніж підключення через веб-застосунки, проте, інтеграція – це чудова можливість максимально використовувати переваги EDI-технології працюючи з документами у Вашій обліковій системі.

    Для здійснення інтеграції з EDI необхідно:

    1. Визначити формат електронних документів, з яким Ви бажаєте працювати;
    2. Визначити типи електронних документів, з якими Ви бажаєте працювати;
    3. Визначити специфікацію електронного документу (специфікація електронного документу інколи відрізняється для різних торгівельних мереж);
    4. Визначити транспортний протокол, за допомогою якого Ви обмінюватиметсье електронними документами (при виборі Comarch EDI Connector досить налаштувати вивантаження/завантаження файлів із/в необхідні каталоги);
    5. Взяти участь в налаштуванні транспортного протоколу зі своєї сторони;
    6. Налагодити коректне вивантаження/завантаження файлів з подальшою передачею за допомогою вибраного транспортного протоколу.
  • 17
    Що необхідно зробити, щоб підключитися до COMARCH EDI?

    Для того, щоб підключитись  до платформи COMARCH EDI Вам необхідно:

     

    • Звернутися до Служби Технічної Піддтримки Comarch EDI за адресю edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142;
    • Заповнити бланк заявки на підключення;
    • Чекати на технічне підключення і активацію зі сторони провайдера і торгівельної мережі;
    • Заключити договір про надання послуг з ТОВ «Комарх».
  • 18
    Чи необхідна участь IT-спеціалістів у процесі підключення до COMARCH EDI?

    Участь IT-спеціалістів при впровадженні електронного обміну документами залежить від Ваших вимог до підключення.

    В разі підключення через веб-застосунок Comarch EDI Web немає необхідності втручання IT-спеціалістів.

    Якщо Ви хочете інтегрувати Вашу облікову систему так, щоб документи завантажувалися і вивантажувалися автоматично, то Вам неодмінно знадобиться допомога IT-спеціалістів.

    Рівень зайнятості IT-спеціалістів залежатиме від виду облікової системи, яку використовують у Вашій компанії. Якщо Ви користуєтеся системою 1С, ми можемо запропонувати додатковий модуль до 1С, який дозволить завантажувати і вивантажувати необхідні електронні документи.

  • 19
    Яка вартість підключення до COMARCH EDI?

    Вартість підключення Ви можете знайти в нашій комерційній пропозиції або уточнити у консультанта Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресою edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142.

  • 20
    Скільки часу триває підключення до EDI?

    Час підключення до EDI залежить від кількості партнерів, з якими Ви хочете обмінюватись електронним документами, а також від вибраного способу підключення. Найшвидшим способом підключення є підключення через веб-застосунок Comarch EDI Web. Якщо в торгівельній мережі внесена відповідна інформація щодо переходу постачальника на EDI, то таке підключення може бути здійснене протягом 1-2 робочих днів. Якщо Ви виберете більш автоматизований спосіб підключення до EDI, то варто розраховувати на довший термін, наприклад, підключення через Comarch EDI Connector в середньому займає близько 5 робочих днів, оскільки тут необхідна участь IT-спеціаліста. Якщо в процесі підключення до EDI виникають запитання, слід звернутися до консультантів Служби Технічної Підтримки Comarch EDI.

  • 21
    Як мені дізнатись з якими торгівельними мережами я можу працювати по EDI?
    Перелік усіх Торгівельних Мереж, доступних для підключення через платформу Comarch EDI, доступний вище, у розділі «Корисна Інформація», за посиланням «Перелік торгових мереж-партнерів».
  • 22
    Що робити, якщо при введенні логіну і паролю не виходить увійти до системи?

    Ви можете скористатись функцією відновлення пароля ‘Забули пароль?’ або звернутись до консультанта Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресою edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142

  • 23
    Як змінити пароль?
    Для зміни паролю потрібно на Веб сторінці Comarch EDI обрати вкладку ‘Налаштування’, ‘Зміна паролю’ та ввести новий пароль із урахуванням вимог до встановлення паролю.
  • 24
    Як я можу актуалізувати каталог товарів COMARCH EDI WEB?

    Актуалізація каталогу товарів у веб-застосунку COMARCH EDI здійснюється за допомогою закладки «Новий документ». У закладці «Новий документ» необхідно вибрати відповідні параметри: Одержувач, Тип документу, Взаємозв'язок. Після вибору елементу в одному із списків з'являться лише доступні для цього взаємозв'язку документи. Після вибору потрібного взаємозв'язку будуть розблоковані кнопки Створити документ і Відправити документ, як вкладений файл. Залежно від вибору опції Ви зможете створити новий документ, використовуючи спеціальний шаблон, або завантажити документ з готового файлу. Під час актуалізації поточного каталогу товарів, в процесі створення нового документу, за основу Вам буде запропоновано попередній каталог продуктів, який надалі Ви можете змінити.

  • 25
    Як налаштувати e-mail-сповіщення про отримання нового документу?
    Щоб додати нову електронну адресу потрібно на Веб сторінці Comarch EDI обрати вкладку ‘Налаштування’, ‘Управління контактними даними’. Додати нову електронну адресу в таблиці Управління e-mail. Далі, необхідно повторно обрати вкладку ‘Налаштування’, ‘Повідомлення’ та додати електронну адресу для визначеного Партнера та типу документу.
  • 26
    Як налаштувати найбільш зручний спосіб фільтрації документів у COMARCH EDI WEB?

    У додатковій частині панелі фільтрації можна визначати і керувати збереженими фільтрами та наборами стовпців. При виборі опції «Управління фільтром» і «Управління стовпцями» з'являється нове вікно, в якому можна змінювати налаштування фільтрів пошуку і стовпців в таблиці з документами.

    За допомогою панелі Управління фільтрами є можливість:

    • Змінити назву наявного фільтру пошуку;
    • Видалити фільтр;
    • Змінити вже наявний фільтр;
    • Створити новий фільтр під новою назвою на базі поточного;
    • Створити зовсім новий фільтр під вибраною назвою;
    • Встановити типовий фільтр.

    Після вибору потрібних критеріїв в частині «Пошук» в панелі фільтрації, і власне пошуку, можна зберегти їх як готовий фільтр, записавши в частині «Додатково» назву нового фільтру і позначивши, чи буде цей фільтр типовим.

    За допомогою опції Керувати стовпцями є можливість:

    • Змінити назву поточного набору стовпців;
    • Видалити наявний набір стовпців;
    • Змінити вже поточний набір стовпців;
    • Створити новий набір стовпців під новою назвою на базі поточного;
    • Створити зовсім новий набір стовпців під вибраною назвою;
    • Встановити типовий набір стовпців.
  • 27
    Як перевірити статус відправленого/отриманого документу?
    На Веб сторінці Comarch EDI доступний перелік статусів документів, які відображаються навпроти документу. Для вхідних документів доступні наступні статуси: • Нові / Не нові • Надруковані / Не надруковані • Завершені / Не завершені • Відмінені / Не відмінені • Надісланий рахунок фактура / Не надісланий рахунок-фактура • Надіслано повідомлення про відвантаження/ Не надіслано повідомлення про відвантаження • Підтверджені / Не підтверджені Для вихідних документів доступні наступні статуси: • Надруковані • Відмінені • Завершені • Некоректні • Документ був правильно опрацьований • Документ був неправильно перекодований на вихідний формат • Документ не відповідає специфікації • Пакет документів не опрацьований у зв'язку з помилками в документах • Та статуси, присвоєні зі сторони отримувача документу.
  • 28
    Чи можна безкоштовно протестувати підключення до COMARCH EDI?

    Найкращим способом переконатися в перевагах платформи COMARCH EDI – підключитися в тестовому режимі, тобто паралельно з традиційним документообігом обмінюватися ще й електронними тестовими документами. У такому режимі Ви все ще отримуватимете документи альтернативним способом (електронна пошта, факс), але разом з тим зможете ознайомитися з можливостями EDI. Робота в тестовому режимі абсолютно безкоштовна. Залежно від вимог Вашого партнера щодо переходу в робочий режим, тривалість тестового періоду може складати цілий місяць.

  • 29
    Як додати інформацію про користувача в COMARCH EDI WEB?

    У закладці «Налаштування» необхідно вибрати опцію «Інформація про партнера», а далі «Дані користувача» – тут можна переглянути і змінити дані Вашої компанії. Для зміни даних потрібно натискувати кнопку «Редагувати» внизу справа. Під таблицею з інформацією про компанію з'явиться форма, в якій можна буде ввести зміни для кожного поля. Виняток становить поле з номером ILN/GLN – його не можна змінити. Для деяких полів існує механізм перевірки коректності даних:

    • КПП – ввести можна лише лише від 9 до 11 цифр
    • ISO код країни – можна ввести лише букви у форматі ZZ (наприклад, UA)

    Для підтвердження змін потрібно натискувати на кнопку «Зберегти» зміни. Якщо хочете очистити всі поля, скористайтеся опцією «Видалити». Якщо не хочете підтверджувати зміни – натискайте на кнопку «Відмінити».

    Пам'ятайте, ці дані повинні бути ідентичні даним в системі торгівельної мережі. Інакше, документи не будуть правильно опрацьовані.

  • 30
    Що потрібно зробити для підключення нової юридичної особи до платформи COMARCH EDI?

    Для того, щоб підключити до платформи COMARCH EDI нову юридичну особу Вам необхідно:

    • Звернутися до Служби Технічної Піддтримки Comarch EDI за адресю edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142;
    • Заповнити бланк заявки на підключення або відправити скан-копію офіційного листа з інформацією про зміну юридичної особи;
    • Чекати на технічне підключення і активацію зі сторони провайдера і торгівельної мережі;
    • Відправити офіційний лист про припинення роботи з EDI старої юридичної особи.
  • 31
    Куди звернутися, якщо я не знайшов відповідь на своє запитання тут?

    Якщо Вам не вдалося знайти відповідь на своє запитання серед поданої вище інформації, будь ласка, звертайтесь до Служби Технічної Підтримки Comarch EDI за адресю edi@comarch.com.ua або по телефону 0 800 300 142 – ми будемо раді відповісти на всі Ваші запитання і надати всю необхідну інформацію.

    Заздалегідь дякуємо і сподіваємося на довгострокову і плідну співпрацю.

У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ? ХОЧЕТЕ ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?
ЗАЦІКАВИЛИСЬ НАШИМИ РІШЕННЯМИ?

Відправити запит