НОВИНИ

Всі новини

Підсумки Бізнес-зустрічі «DistributionMaster-2017: Майбутнє ринку дистрибуції»

На VІ Всеукраїнській практичній конференції «DistributionMaster-2017: Майбутнє ринку дистрибуції», яка успішно пройшла у п'ятницю, 27 жовтня, Бізнес Консультант з рішень, пов'язаних із організацією електронного документообігу як і з зовнішніми партнерами так і всередині компанії - Анна Васільева представила доповідь на тему "COMARCH EDI- ОПТИМІЗАЦІЯ РОБОТИ З БІЗНЕС-ПАРТНЕРАМИ".

У ній спікер розповіла:

  • про нові продукти та рішення, які пропонує компанія COMARCH на ринку послуг;
  • про переваги впровадження електронного документообігу в життя компанії;
  • про те, як упорядкувати та знизити витрати на обмін інформацією між партнерами завдяки використанню інноваційних продуктів і рішень;
  • про можливості електронного документообігу для Дистриб'ютора та різних типів партнерів;
  •  також Анна показала приклади успішного впровадження індивідуальних схем документообігу з такими Клієнтами як Юнілівер, Нестле та Бік.

Для того, щоб наглядніше ознайомитись з доповіддю, пропонуємо Вам переглянути презентацію. 

Анна почала свою доповідь з того, що познайомила Учасників конференції з компанією COMARCH.

Розповіла історію компанії, назвала Клієнтів у різних галузях, згадавши про компанії Ашан Груп, Метро Груп, Х 5 Рітейл Груп і Юникредит банк, а також зазначила, що головною цінністю для компанії є безпека даних Клієнтів.

«Ми надаємо можливість роботи в різних системах, за допомогою яких наші Клієнти можуть удосконалити ведення бізнесу», - з такими словами Анна почала представляти портфоліо рішень компанії COMARCH.

«Це системи B2B Network - рішення, за допомогою якого протягом декількох днів Ваш бізнес може почати спілкування в електронному вигляді з усіма партнерами незалежно від їх технологічної зрілості та географічного регіону.

Comarch Master Data Management -сертифікованний каталог продуктів GDSN, де Виробники та Дистриб'ютори вводять дані в одному місці, і вирішують, які з них є загальнодоступними а які призначені для Клієнта. Одержувачі даних (наприклад, інтернет-магазини або торгові мережі) мають доступ до поточної інформації про продукт, яка може бути перевірена швидко і легко.

Comarch e -invoicing - рішення, що гарантує обмін електронними Товарними і Податковими Накладними, а також іншими первинними документами згідно з чинним законодавством.

Системи AP / AR Automation- Автоматизована кредиторська та дебіторська заборгованість -забезпечують скорочення обсягу роботи, пов'язаної із ручною обробкою даних. За допомогою простого у використанні веб-інтерфейсу будь-який рахунок-фактуру та накладну швидко знайти, локалізувати, включати в звіти співробітників у будь-який час і в будь-якому місці. Використання механізму обробки даних прискорює прийом документів і збирає дані, що вводяться на кожному етапі процесу. В результаті бухгалтери можуть зосередитися виключно на перевірці і уточненні введених платежів.

Comarch Procure-to-Pay об'єднує e-sourcing, e-procurement, e-invoicing і автоматизацію процесів AP в одне інтегроване рішення. Забезпечує краще співробітництво як всередині компанії, так і з діловими партнерами за допомогою автоматизації документообігу і комплексного підходу до даних. В результаті компанії отримують швидкий доступ до достовірних звітів, що дозволяє їм прискорити процес прийняття рішень і отримати конкурентні переваги».

Також спікер підкреслила, що головним рішенням, що представлене на ринку України компанією COMARCH є рішення B2B Network(EDI) - електронний обмін даними, побудований на обміні документами між партнерами у вигляді структурованних файлів і розповіла про історію рішення на ринку України: «Перший проект електронного документообігу в Україні компанією Comarch був впроваджений у 2005 році з ТМ Фоззі»- згадала Анна.

Одним з ключових моментів презентації було представлення можливих схем електронного бізнес-партнерства для Дистриб'ютора.

Анна показала на 3-х слайдах різні схеми налаштування взаємозв'язків для Дистриб'ютора і для таких партнерів як Торгові Мережі, Виробники, Постачальники Послуг та Представники Традиційного каналу збуту. Спікер підкреслила, що окрім використання стандартних типів файлів, можна підібрати індивідуальні типи документів.

«Найчастіше дистриб'ютор, який бажає працювати в режимі EDI з представниками традиційного каналу збуту, зіштовхується з багатьма бар'єрами- наприклад, різноманітність або відсутність облікових систем, відсутність готовності до обміну електронними даними та підключення до стандартного рішення EDI, численна група Клієнтів, яка несе за собою тривалий процес інтеграції, невідповідність даних і ін ... Для роботи з такою групою Клієнтів -ми пропонуємо портальне рішення-E-MARKET». -говорила Анна.

Спікер показала наочно інноваційне рішення Comarch -E-MARKET і назвала Компанії, які успішно використовують дане рішення.

Підводячи підсумки виступу, Анна сказала, що співробітники компанії Comarch будуть дуже раді втілити в реальність плани для досягнення більшої рентабельності і прибутку завдяки використанню різних продуктів і рішень компанії COMARCH.

Якщо у Вас виникли питання стосовно організації електронного документообігу у Вас в компанії, будь ласка, звертайтесь до Службу Технічної підтримки компанії  Comarch або до Анни за вказаними нижче контактами:

Анна Васільева

Business Solution Manager

Моб: +38 067 414 61 40

e-mail: anna.vasileva@comarch.com 

 

Служба Підтримки Comarch EDI

тел: 0 800 300 142 

e-mail: edi@comarch.com.ua