НОВИНИ

Всі новини

Підсумки Бізнес-зустрічі FoodMaster & PrivateLabel -2017: «Кращі бізнес-ідеї року для розвитку співпраці ритейлера та постачальника»

Організатором конференції – B2B Медіа-група TradeMasterGroup. Компанія Comarch, так само як і в попередні роки виступила Офіційним партнером конференції. Під час зустрічі були представлені кращі бізнес-ідеї року, що стосуються взаємодії ритейлерів і постачальників.

З кожним роком конференція збирає все більшу кількість учасників, серед яких представники роздрібних мереж (АТБ Маркет, Білла-Україна, Метро Кеш енд Кері Україна, Novus, Таврія В, Фоззі Груп, БРСМ-НАФТА, Велика Кишеня, Караван, Лоток, Континент, Рост, Єва, Економ плюс, Фуршет та ін.), виробники і постачальники (Баядера Холдинг, Бюро вин, Бетта, Global Spirits, Житомирський маслозавод, ІДС, Компанія Май Україна, Молочний Альянс, Оліяр, Сандора, Снек Експорт, С-Транс , Терра Фуд, Лакталіс Україна і ін), а також експерти ринку і постачальники послуг і рішень. У цьому році на конференційної майданчику зібралося понад 350 учасників.

Участь в конференції – це можливість отримати найбільш актуальну інформацію про тенденції українського та міжнародного ринків, поділитися досвідом з колегами та почути про практичне застосування нових ідей, а також можливість на пряму поспілкуватися з представниками компаній і зустріти нових партнерів серед учасників.

Доповідь компанії Comarch Глобальні очікування від B2B сервісів в світі на прикладах впроваджень в різних проектах, був представлений фахівцем з 10- річним досвідом роботи в сфері В2В і напрямку електронного документообігу Ольгою Віславних, керівником відділу консалтингу за рішеннями EDI на російському і українському ринках.

Детальніше про платформу Comarch EDI, а також про інші рішення Comarch учасники могли ознайомитися на стенді компанії. Також на стенді компанії можна було взяти участь в конкурсі, організованому Comarch. Ми ще раз вітаємо переможця конкурсу.