PURCHASE-TO-PAY

Comarch EDI забезпечує повну підтримку електронних документів з бізнес-партнерами Вашої компанії. Ми гарантуємо цілісність даних на протязі всього часу співпраці з партнером – від процесу обміну даними продуктів, через процес замовлення, упаковки товарів, реалізації поставок і аж до приймання бізнес-партнером, виставлення рахунків та обробки платежів (Purchase-to-Pay/Order-to-Cash).

Часто законодавство даної країни чітко і однозначно регулює пересування товарів. Яскравим прикладом є діючі, а також ті які вступають в силу розпорядження Європейської комісії, які стосуються таких галузей як косметика, рибальство, що накладають зобов'язання відстеження партій продуктів. Використання методу Purchase-to-Pay (Order-to-Cash), реалізованого на платформі Comarch EDI, допоможе виконати дане зобов'язання.

У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ? ХОЧЕТЕ ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?
ЗАЦІКАВИЛИСЬ НАШИМИ РІШЕННЯМИ?

Відправити запит

Функціональність

Обмін даними про продукт - Comarch EDI Master Data Management сприяє ефективному обміну даними про продукт з кожним бізнес-партнером. Більш детальна інформація в закладці Каталог Продуктів:

  • Центральний каталог продуктів
  • Одне місце до оновлення даних про продукт
  • Автоматичне надання інформації про новинки

Замовлення товарів (ORDER)

  • Доставка замовлень до всіх бізнес-партнерів (EDI, Web-EDI, e-mail)
  • Доповнення/перерахунок даних (наприклад, код продукту/різні одиниці)
  • Маршрутизація замовлень до інших бізнес-партнерів (наприклад, логістичних операторів постачальника)
  • Повідомлення про нові замовлення
  • Замовлення через  Comarch EDI Mobile (вибір продуктів з каталогу продуктів або сканування штрих-кодів).

Упаковка і відправка товарів (DESADV)

  • Створення повідомлення про відвантаження (DESADV) на основі отриманих замовлень
  • Швидке і інтуїтивне створення логістичних одиниць з номерами SSCC (наприклад, палет), для даного партнера
  • Легке «пакування» продуктів до створених логістичних одиниць
  • Виготовлення і друк логістичних етикеток, які відповідають стандартам  GS1
  • Достовірна інформація про вагу/об’єм  (інтеграція з Comarch EDI Master Data Management)

Транспорт і видача товарів зі складу – детальніше про Comarch EDI Logistics в закладці «Управління ланцюгами поставок»

  • Створення логістичних документів (наприклад, інструкцій перевізнику і транспортних накладних) на основі комерційних документів (наприклад, замовлень)
  • Інтеграція з системами WMS логістичних операторів
  • Обсяг даних і логістична етикетка, яка відповідає вимогам даного логістичного оператора
  • Актуальна інформація про статус замовлення від різних операторів в одному місці

Прийняття товарів (RECADV)

  • Своєчасна інформація про доставку (отримання повідомлення про відвантаження - DESADV)
  • Створення Підтвердження прийняття товару (RECADV)  на основі DESADV
  • Ефективне приймання поставок завдяки скануванню етикеток з кодами SSCC
  • Використання Comarch EDI Mobile для отпимізації приймань (сканування кодів SSCC)
  • Підтвердження кількості фактично прийнятого товару

Юридично значущий документообіг – більше в закладці «Юридично значущий документообіг»

  • Комплексне обслуговування  рахунків-фактур
  • Різні форми обміну електронними рахунками-фактурами (інтеграція, портал, e-mail)
  • Підтримка різних форматів (наприклад EDIFACT, XML, IDOC, PDF)
  • Електронний підпис – підписання від імені Вашої компанії
  • Перевірка електронних рахунків-фактур за різними критеріями
  • Безпечний електронний архів - Comarch EDI Archive

Реалізація платежів - більше в закладці «Фінансування ланцюга поставок»

  • Фінансування рахунків-фактур, якими обмінюються сторони, через фінансові установи (наприклад, банки)
  • Швидкий і простий вибір рахунків-фактур, які відповідають вказаним критеріям (наприклад,  дата платежу)
  • Інформація про статус оплат
  • Швидкий доступ до грошових коштів

Переваги

Рішення Comarch EDI забезпечують:

  • Повну підтримку і автоматизацію циклу транзакцій в ланцюгу поставок
  • Безпеку і швидкість передачі інформації
  • Електронну комунікацію з усіма бізнес-партнерами (у тому числі з субпідрядниками, постачальниками, клієнтами, логістичними операторами)
  • Скорочення адміністративних витрат
  • Позитивний вплив на екологію
  • Відсутність помилок під час прийому товарів

 

  • Інтеграцію EDI-документів з логістичною етикеткою
  • Покращення відносин з бізнес-партнерами
  • Відстеження - моніторинг переміщенням товарів по всьому ланцюжку
  • Звітність на основі всіх документів - наприклад:
  1. Порівняння замовленої кількості товару і доставленого(Service Performance)
  2. Порівняння кодів EAN в замовленнях і рахунках-фактурах (усунення плати за незамовлені товари)
  3. Порівняння кількості відправлених замовлень і відповідних документів: повідомлення про відвантаження і рахунки-фактури

У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ? ХОЧЕТЕ ПОЧАТИ СПІВПРАЦЮ?
ЗАЦІКАВИЛИСЬ НАШИМИ РІШЕННЯМИ?

Відправити запит